Post by EhedazaoFIN ~ Ehe on Oct 14, 2014 13:04:12 GMT
1. Minecraft pelinimi? ehedazaoFIN monella serverillä pelkkä ehe
2. Kuinka monta tuntia voit pelata päivässä? n. 6h arkena enemmän lomalla
3. Mihin aikaan päivästä voit pelata? klo 16.00-22.00
4. Oletko ollut jollain serverillä modena tai muuna rankkina? Olen Admin MakkenCraftissa
5. Miten näet kuka on muokannut tiettyä aluetta? (serverillä on coreprotect) Käytän komentoa /co i
6. Miten annat warnia, tempbannia, jailia ja mutea pelaajalle? Warnia /warn <pelaaja> <syy> Bannia /tempban <pelaaja> <aika> Jailia /tempjail <pelaaja> <aika>
Mutea /tempmute <Pelaaja> <aika>
7. Pelaaja sanoo, että hänen talonsa on grieffitty. Miten toimit? Menen hänen luokseen ja kysyn mistä on grieffattu katson grieffaajan /co i ja annan pienestä warnia ja isosta tempbannia muutaman päivän
8. Pelaaja sanoo, että toinen pelaaja käyttää xrayta. Mitä teet? Menen /vanish ja varjostan häntä ja jos näyttää että hän käyttää X-RAYta annan 3-6kk bannia
9. Pelaaja lähettää sinulle viestiä, että joku hacksaa. Miten toimit? samalla tavalla kuin kohdassa 8
10. Pelaaja tulee kinumaan sinulta, että saako hän gm1. Mitä vastaat? Sanaon etten saa antaa gm 1 ja jos hän jankkaa annan warnia
ja jos jankkaa vielä senkin jälkeen mutean pelaajan
11. Pelaaja kinuu sinulta tavaraa. Miten toimit? sanon etten saa antaa tavaraa
ja jos hän jankkaa annan warnia ja vielä senkin jälkeen mutean
12. Kuinka pitkän bannin annat jos pelaaja hacksaa? 3-6kk
13. Miksi haluat serverille moderaattoriksi? Koska pidän pelaajien auttamisesta
14. Lyhyesti itsestäsi? Olen -01 syntynyt poika. Omistan Skypen. haluan auttaa muita pelaajia
2. Kuinka monta tuntia voit pelata päivässä? n. 6h arkena enemmän lomalla
3. Mihin aikaan päivästä voit pelata? klo 16.00-22.00
4. Oletko ollut jollain serverillä modena tai muuna rankkina? Olen Admin MakkenCraftissa
5. Miten näet kuka on muokannut tiettyä aluetta? (serverillä on coreprotect) Käytän komentoa /co i
6. Miten annat warnia, tempbannia, jailia ja mutea pelaajalle? Warnia /warn <pelaaja> <syy> Bannia /tempban <pelaaja> <aika> Jailia /tempjail <pelaaja> <aika>
Mutea /tempmute <Pelaaja> <aika>
7. Pelaaja sanoo, että hänen talonsa on grieffitty. Miten toimit? Menen hänen luokseen ja kysyn mistä on grieffattu katson grieffaajan /co i ja annan pienestä warnia ja isosta tempbannia muutaman päivän
8. Pelaaja sanoo, että toinen pelaaja käyttää xrayta. Mitä teet? Menen /vanish ja varjostan häntä ja jos näyttää että hän käyttää X-RAYta annan 3-6kk bannia
9. Pelaaja lähettää sinulle viestiä, että joku hacksaa. Miten toimit? samalla tavalla kuin kohdassa 8
10. Pelaaja tulee kinumaan sinulta, että saako hän gm1. Mitä vastaat? Sanaon etten saa antaa gm 1 ja jos hän jankkaa annan warnia
ja jos jankkaa vielä senkin jälkeen mutean pelaajan
11. Pelaaja kinuu sinulta tavaraa. Miten toimit? sanon etten saa antaa tavaraa
ja jos hän jankkaa annan warnia ja vielä senkin jälkeen mutean
12. Kuinka pitkän bannin annat jos pelaaja hacksaa? 3-6kk
13. Miksi haluat serverille moderaattoriksi? Koska pidän pelaajien auttamisesta
14. Lyhyesti itsestäsi? Olen -01 syntynyt poika. Omistan Skypen. haluan auttaa muita pelaajia